Loading..

Product was successfully added to your shopping cart.





Navigatie

Geen producten in de winkelwagen.

Garantie

Ik heb een klacht over het product

Heb je een klacht over een product, stuur dan een e-mail naar info@vanzorg.nl.

Omschrijf in deze e-mail je klacht en voeg een aantal duidelijke foto’s en een geldig aankoopbewijs toe. Binnen een termijn van maximaal 14 dagen na ontvangst, gaan we je klacht inhoudelijk beantwoorden.

Garantie

Op onze producten geven wij alleen garantie bij een terechte klacht. Een klacht is terecht als deze niet is veroorzaakt door;

• beschadiging door opzet, of door nalatigheid (bijvoorbeeld was-, val en/of stootschade)
• onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
• slijtage en/of beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.

Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat  je er in alle redelijkheid van mag verwachten.

De juiste keuze

De keuze van het product hangt af van de omgeving waarin je ze wilt gaan dragen. Werk je bijvoorbeeld in een medische omgeving? Daar gelden specifieke eisen. Controleer altijd of de producten geschikt zijn. Lees de productinformatie goed door en ken de eisen van de werkvloer. Weet je het niet helemaal zeker? Voor informatie over de geschiktheid van de producten kun je altijd contact met ons opnemen.

Vind je dat je klacht niet naar behoren is behandeld, dan kun je contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

In het geval van een geschil kan je terecht op het platform van het Europese ODR (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

🍪 Cookie instellingen
Deze website gebruikt cookies om u de best mogelijke ervaring te bieden.